Kuidas juhtida kiilukuritegu noorte jalgpallis

Kihikurikkumine on noorte jalgpallivõistkondade produktiivne seadistamine. Kuigi mitte iga mängija noorukite rikkumine kestab võivad pärineda kiilu kuritegu, on palju mängib, mis on edukad. Kihiline süütegu ei ole tüüpiline ja seetõttu ei soovitata seda jalgpallurite käivitamisel, kes ei ole jalgpalli alustest hästi kogenud. Võrgutaja võime teha auk kiilukujuliseks tagasitõmbamiseks, võimaldab nõrgematel või väiksematel jooksulaudadel mängu mängida suuri erinevusi.

Liiguta oma kuritegu üles, et üle kerjamahtu. Alustuseks kabekaardi paremal asetage nõrk külg tihe ots, vasakpoolne rihm, vasakpoolne kaitse, keskpunkt, parema valvuriga, parempoolse otsaga ja seejärel tugeva külje tiheda otsaga. Pange üks tiib mees rida ülespoole diagonaalselt teise rindi mõlema otsa tagaosas. Kvartal peaks seisma otse keskuse taga, jooksu tagasi kolm kuni viis sammu taha. Ründavaim peab jääma üksteise lähedale.

Pöörake palli ja laske sellel välja ühe tiiva meest või jooksu tagasi. Ründavaim lükkab kaitse tagasi, kuni auk avaneb. Lühikese pühkimisvajaduse korral võib kuklane kaitsta palli ja järgida aukude kaudu üht kaitset. Tagasipöördu tuleb taskusse, mille on teinud vasakpoolne kaitse, keskosa ja parem kaitse.

Liigutage kogu solvava suuna sujuvalt liikumiseks. Kiil peab kiiresti liikuma edasi või kaitsev mängija võib ringi ümber kiilu perimeetri ja viia palli hoidja alla.

Lõika klangest lahti, kui see hakkab jooksma hakkamise ajal aeglustuma. Tagasipöördumisel peab olema hea tunne jooksu tempo suhtes. Niipea kui kiil hakkab aeglustuma, leidke kaitses auk, et läbida palli edenemine.

Hõõru palli ja lüüa kindlalt tagasi löögipildi tagasi taskusse. Üks teie tihedast otsast või tiib peab olema eduka läbipääsu mängimiseks avatud väli. Vahekaupmees skaneerib välja avatud ja abikõlblikule vastuvõtjale ning edastab palli. Ründavaim peab kaitsma kaitsjat eemal kaklakübarast piisavalt kaua, et ta saaks avatud vastuvõtja leida.